Úgy véli, ez elismerés mindazért a munkáért, amivel az ügyfeleik számára megfelelő pénzügyi tanácsokat, illetve kényelmes és gyors szolgáltatásokat nyújtanak.
Az ügyfélközpontúság a K&H növekedési stratégiájának alapja. Az ország második legnagyobb fiókhálózatának fenntartása mellett továbbfejlesztik digitális és mobil megoldásaikat is. Hendrik Scheerlinck hangsúlyozza, ez az elismerés megerősítette számukra, hogy jó úton járnak és a jövőben még inkább ezeket az irányokat kell szem előtt tartaniuk. Ezen okból a 2014 és 2017 közötti időszakban évenként 1,5 milliárd Ft, összesen tehát 6 milliárd Ft összeget fognak beruházni digitális megoldásokba. Ez a beruházás egyértelműen mutatja a K&H és a KBC Csoportok hosszú távú elkötelezettségét Magyarország és a magyar emberek felé.
Úgy gondolják, a díjnak különös jelentőséget ad, hogy a European Business Awards-program az európai üzleti élet legnagyobb független megmérettetése. Olyan nemzetközileg elismert szakemberek ülnek a zsűriben, mint Christine Lagarde, a Nemzetközi Valutaalap főigazgatója vagy Karel de Gucht, az EU kereskedelmi biztosa, rajtuk kívül pedig több korábbi miniszterelnök, számos akadémikus, illetve vállalatvezető.
Szirmák Botond, a European Business Awards-on a Legjobb Munkáltató kategóriájában jelölt Provident Pénzügyi Zrt. vezérigazgatója elmondta: „az EBA segítségével egy erős nemzetközi mezőnyben is szeretnénk megmérettetni magunkat, hogy Európa-szerte bemutathassuk vállalatunkat. Nemzetközi megmérettetésben már korábban is értünk el sikereket: először a régió hatodik legjobb munkahelye címet nyertük el, majd egy másik felmérésben a világ 32 legjobb munkahelye között is szerepelt vállalatunk.”
A sok pozitív külső visszajelzés mellett az EBA-n elnyert jelölés, még vonzóbbá teszi a Providentet minden leendő és már meglévő ügyfél számára. A vállalkozás az elmúlt években magas ismeretségű vállalatból elismert vállalattá nőtte ki magát, kiemelkedő ügyfél-elégedettségi mutatókkal, ez többek között az elnyert szakmai díjaknak is köszönhető. Célkitűzésük a különböző igényekre szabott, jövőbe mutató megoldásokkal biztosítani a vállalat növekedését, fenntartható fejlődését, versenyelőnyét, ugyanakkor a munkavállalóikkal közösen kell meghatározni a közép- és hosszú távú célokat. A Provident sikere kiváló csapatmunkára épül: a vezetők komoly hangsúlyt fektetnek a munkatársak bevonására, a nyílt és őszinte kommunikációra, mindvégig fókuszban tartják a kollégák visszajelzéseit, amelyek folyamatosan alakítják a vállalat működését.
Hendrik Scheerlinck, a K&H Bank Zrt. vezérigazgatója rámutat, hogy a megújult internetes banki felületük modernebb és könnyebben kezelhető hozzáférést és kibővített funkciókört kínál lakossági és kkv ügyfeleik számára. Különböző digitális platformokat támogatnak, és ennek köszönhetően szolgáltatásaik a mobilbank segítségével akár utazás közben is elérhetők. Rendszereik közelmúltbéli módosítása nyomán a vállalati ügyfeleknek szintén lehetősége van arra, hogy okos telefonjukon használják a vállalati e-banki rendszert. Technikai újításaik körébe tartozik a távhitelezés és a távbankolás is.
Ezekkel az újításokkal az ország legkisebb településein élők is fordulhatnak befektetési tanácsadásért szakemberekhez videó kapcsolat útján, akár a saját otthonukból is, tehát utazniuk sem kell, sőt, mindezt megtehetik munkaidőben és munkaidőn túl egyaránt. Távhitelezési szolgáltatásuk lehetővé teszi, hogy minden ügyfelük az otthonához legközelebb eső fiókban kaphasson tanácsot hitelezési ügyekben, még akkor is, ha az adott bankfiók profiljába nem tartozik a hitelezés.
Egy másik programjukkal a pénzbefizetést kívánjuk megkönnyíteni és felgyorsítani, illetve lehetővé tenni annak munkaidő utáni elvégzését azáltal, hogy meghatározott fiókokban pénzbefizető automatákat helyeznek el. Fiókjaikban tájékoztatják ügyfeleiket, hogy miként használhatják a digitális csatornákat, és ezt laptopon és okos telefonon be is mutatják számukra. Ugyanakkor egyes fiókjaikban meghosszabbított nyitva tartással igyekeznek a banki és biztosítási ügyek intézését kényelmesebbé tenni az ügyfelek számára.
Az elkövetkező években az egyszerű és könnyen használható termékekre és szolgáltatásokra összpontosítanak majd, valamint a fizikai csatorna és a termékekhez kapcsolódó digitális csatornák felzárkózására, lehetővé téve az ügyfelek számára, hogy az igényeiknek, az időbeosztásuknak és a napi tevékenységeik helyének leginkább megfelelő csatornát válasszák.
A Provident Pénzügyi Zrt. mindent elkövet azért, hogy élen járhasson a termékfejlesztések, új szolgáltatások és terjeszkedési lehetőségek feltérképezésében, hiszen a termék kiemelten fontos tényező minden szolgáltatás esetében. Az adott termék iránti kereslet határozza meg ugyanis alapvetően a vállalat sikerességét. Termékkínálatukat rendszeresen felülvizsgálják, igyekeznek azt mindinkább ügyfeleik igényeire szabni. Ellentétben számos versenytársukkal, a Provident Pénzügyi Zrt. már kifejezetten kis kölcsönigényekre is tud reagálni, továbbá fontos megemlíteni az otthon nyújtott szolgáltatásukat is, amely amellett, hogy egy választható, kiegészítő kényelmi szolgáltatás, egyedülálló is a magyar piacon. Kiemelten fontos számunkra, hogy ügyfeleik elégedettek legyenek, hiszen rövidtávú, egy éven belüli hitelekkel foglalkoznak, emellett a pontos és hiteles tájékoztatás, valamint a folyamatosan kiváló szolgáltatás is elengedhetetlen számukra. A kiváló ügyfélkiszolgálás iránti elkötelezettségüket jelzi, hogy 2013-ban a vállalat professzionális és minőségi szolgáltatásaiért negyedszer érdemelt ki díjat a ’Kiválóság az Ügyfélkiszolgálás’- kategóriában. A vállalat átgondolt HR-politikát folytat, aminek egyik fontos része az ügyfélkapcsolati munkatársak kiválasztása és folyamatos képzése. A munkatársak kiválasztásánál rendkívül fontos, hogy jó kommunikációs képességekkel rendelkezzenek, empatikusak legyenek, vállalati oldalról pedig szintén fontos feladat a kollégák megtartása, motiválása jó munkakörülmények és folyamatos fejlődési lehetőség biztosításával. A rövidtávú terveket illetően a Providentnél úgy vélik, a pozitív várakozások, a GDP-növekedés és az ezzel kapcsolatos növekvő költés hatással van az üzleti teljesítményre is, így a vállalat óvatos optimizmussal tekint a jövő elé.
- Mivel foglalkozunk
- Kik vagyunk
- Blog, szakmai tartalmaink