A Julius-Globe Kft. kapta a magyar pályázók közül a legtöbb közönségszavazatot az EBA voksokat gyűjtő felületén, ezzel elnyerte a 2017. évi magyar közönségdíjat bemutatkozó videójával. A magyar nemzeti bajnokok mezőnye nagyon széles cégkört ölelt fel idén, hiszen magyar kis és nagyvállalat, globális cég magyar leánya, szolgáltató és termelő cégek egyaránt bekerültek a top-mezőnybe. A Julius-Globe Kft. – amely egy családi tulajdonú vállalkozás – sikere jó példa arra, hogy a nemzetközi mezőnyben a kiválóságot nem elsősorban a cégméret határozza meg. Fontos a vállalkozói szellem, a szaktudásra és korszerű technikára fordított figyelem és a menedzsment vezetői képessége is.
Az RSM hálózat Európa 42 országában van jelen és a European Business Awards partnereként részt vesz a legjobb, leginkább elismerésre méltó teljesítményű vállalkozások felkutatásában, támogatja őket céljaik elérésében.
A European Business Awards most kihirdetett 34 nemzeti közönségdíjasának versenye április végéig folytatódik, a legtöbb szavazatot besöprő társaság nyeri el az európai közönségdíjat, amelynek kihirdetésére a május 4-én megrendezésre kerülő gálán kerül sor Dubrovnikban. Itt hirdet győztest a szakmai zsűri a verseny 11 kategóriájában is, ahol „Az Év Munkaadója” címért a legjobb tíz pályázó között még egy magyar társaság, az EPAM Systems is versenyben van.