Vámutóellenőrzés gyakorlati tapasztalatai: hogyan előzzük meg az utólagos vámteherkiszabást és a szankciókat?
A vámeljárások jelentős részében a vámhatóság a vámellenőrzést nem a vámkezelés pillanatában, hanem azt követően utóellenőrzés formájában végzi el.
Ezért kiemelten fontos, hogy a gazdálkodók tisztában legyenek az utóellenőrzés szabályaival, metodikájával.
Az RSM szakemberei a webinárium keretében megosztják gyakorlati tapasztalataikat az ellenőrzések során felmerülő kérdésekről, valamint a leggyakoribb hatósági megállapításokról.
Az előadásból választ kaphatnak arra, hogy miként előzhető meg a pótlólagos vámteher kiszabása, valamint a vámigazgatási szankciók alkalmazása.
Időpont:
2024. 05. 07. 10:00-11:00
Kiknek ajánljuk webináriumunkat:
- minden olyan gazdálkodónak, akik export és import termékforgalommal érintettek
- logisztikai szolgáltatóknak, akik vámárukat szállítanak
- vámszolgáltatást nyújtó gazdálkodóknak
Előadó szakértők:
Szántó Tímea, Menedzser, Vám-, jövedéki és hulladékgazdálkodási-tanácsadás, RSM Hungary Zrt. | |
dr. Falcsik István, Vám-, jövedéki és hulladékgazdálkodási -tanácsadás, üzletágvezető, RSM Hungary Zrt. |
Az esemény az érdeklődő vállalatok számára díjmentes, de regisztrációhoz kötött.
Az eseményt elsősorban vállalatok képviselői számára szervezzük.
A webináriumról készült videófelvételt a webináriumhoz élőben is csatlakozó résztvevőinknek küldjük el utólag.
A webinárium a Zoom platformon történik. Ha már rendelkezik Zoom regisztrációval, nincs előzetes teendője; ellenkező esetben pár kattintással regisztrálhat a platformra. Használja útmutatónkat, ha a folyamatban segítségre lenne szüksége. Az esemény megtekintéséhez szükséges linket és információkat a jelentkezési lapon megadott adatai alapján küldjük meg.