Webináriumunkon bemutatjuk, miként lehet azonosítani a termékdíj kötelezettségeket, és azokat hogyan lehet a leghatékonyabban kezelni. Milyen optimalizációs lehetőségek állnak rendelkezésre a termékdíj területén, valamint bemutatjuk, a NAV ellenőrzéseken tapasztalt termékdíj ellenőrzés metodikáját is.
Időpont
2022. május 12. csütörtök | 10:00-11:00
Kiknek ajánljuk
- termelő és kereskedelmi tevékenységet végző gazdálkodóknak
- tevékenységtől függetlenül minden olyan gazdálkodónak, aki terméket hozz be vagy visz ki külföldre
- logisztikai tevékenységet végző gazdálkodóknak
Tematika
- Termékdíj kötelezettség azonosítása
- Termékek vámtarifális besorolása
- Nyilvántartások kialakítása, vezetése, optimalizációs lehetőségek
- Kötelezettségek kezelésének módja
- Termékdíj ellenőrzések metodikája, tapasztalatai
- Szankciók
Előadó szakértők
Szántó Tímea, Menedzser, Vám-, jövedéki és termékdíj-tanácsadás, RSM Hungary Zrt. | |
dr. Falcsik István, Vám-, jövedéki és termékdíj-tanácsadás, üzletágvezető, RSM Hungary Zrt. |
Az esemény az érdeklődő vállalatok képviselői számára díjmentes, de regisztrációhoz kötött. *
A webinárium a Zoom platformon történik. Ha már rendelkezik Zoom regisztrációval, nincs előzetes teendője; ellenkező esetben pár kattintással regisztrálhat a platformra. Használja útmutatónkat, ha a folyamatban segítségre lenne szüksége. Az esemény megtekintéséhez szükséges linket és információkat a jelentkezési lapon megadott adatai alapján küldjük meg.