- Mivel foglalkozunk
- Kik vagyunk
- Blog, szakmai tartalmaink
Promóciók, marketingakciók és nyereményjátékok adózása. Egyre több marketingakció zúdul a fogyasztók nyakába: a cégek kuponokkal, pontgyűjtő akciókkal, ingyenes szolgáltatásokkal, kedvezményekkel és nyereményjátékokkal igyekeznek a vevőket motiválni, elkötelezettségüket erősíteni, főleg az év végi időszakban. A marketingakciókkal azonban a cégek komoly adókockázatoknak is kitehetik magukat, hiszen amit a marketingrészleg kitalál, azt a pénzügyeseknek kell úgy elszámolnia, hogy megfeleljen az adójogi előírásoknak. Összegyűjtöttünk néhány tipikus esetet arra, hogy melyek a marketingakciók, promóciók legnagyobb adóbuktatói. A szakértő Bíró Ágnes, az RSM vezető tanácsadója.
Iratkozzon fel hírlevelünkre, és legyen mindig naprakész!