Facebook image

Virtuális adatszoba – Virtual Data Room

A Virtuális adatszoba (Virtual Data Room, „VDR”) platformot biztosít a társaságok adó, jogi, pénzügyi vagy komplex átvilágításához a vállalatok, üzletágak vagy üzletrészek értékesítésének előkészítése során.

Kérdése van?
Forduljon hozzánk bizalommal!
Almási Levente, Partner, M&A, Cégértékelés üzletágvezető

Almási Levente

Partner
M&A, Cégértékelés, Vállalatfinanszírozás üzletágvezető

Telefon
  • Az RSM VDR segítségével az adatok feltöltése és kezelése könnyen megoldható mind a vevők, eladók illetve az átvilágítást végző szakemberek számára. 
  • A virtuális adatszoba elérése egyszerűen beállítható.
  • Felhőalapú megoldásunk távoli eléréssel zárt kör számára könnyen elérhető, egyszerű adatfeltöltést (drag and drop) és böngészést biztosít a cégeladást, vagy cégvásárlást tervező cégek és tanácsadóik számára is. 
  • Az adatszobába bármilyen formátumú fájl egyszerűen feltölthető.
  • A hozzáférési és letöltési jogosultságok testre szabhatóan beállíthatók
  • Jól strukturált rendszerben könnyen megtalálhatóak a keresett dokumentumok az átvilágítók számára is.
  • A felek igényei alapján az alapstruktúrán túl a dokumentumok csoportosítása az adatszobán belül cégcsoportokra szabható.
  • A virtuális adatszobába feltöltött anyagok egyszerű áttekintését és nyomon követését segítendő az adatszoba automatikus értesítéseket küld az érintettek felé a fájlok frissítéséről, új dokumentumok feltöltésekről.

Kinek ajánljuk a Virtuális adatszobát? 

A Virtuális adatszoba átlátható és könnyen kezelhető platformot biztosít az átvilágítás minden résztvevőjének. Minden olyan partnerünk számára ajánljuk, akik egy könnyen kezelhető, egyszerű adatszoba segítségével szeretnék minél gördülékenyebben lefolytatni a szervezetükkel kapcsolatos átvilágítási folyamatokat, cégvásárlás, üzletágvásárlás, vagy üzletrész vásárlás és eladás előkészítését.

Mire terjed ki a VDR-szolgáltatásunk? 

A Virtuális adatszoba segítségével egy társaság mindazon bizalmas pénzügyi, jogi, adózási, értékesítési, HR- és egyéb adatait biztonságos módon van lehetőség rendszerezni, megtekinthetővé és letölthetővé tenni zárt körben, amelyekre egy tranzakció, vagy előzetes átvilágítás során az érintetteknek szükségük van. A Virtuális adatszoba segítségével nincs szükség emailes vagy egyéb adathordozón bizalmas anyagok és információk eljuttatására, ezeket zárt rendszerben az arra jogosultak között néhány kattintással elérhetővé lehet tenni. Az adatszoba keretében nyilvánosságra hozott információk egy tranzakció lezárásakor dokumentációs mellékletként lementhetők, így segítve a szerződéskötés és a későbbi helytállási kötelezettségek teljesítését. 

Miben tudunk segíteni az adatszoba szolgáltatás keretében?

Virtuális adatszobánk egy az érintettek számára könnyen elérhető, biztonságos, egyszerűen kezelhető platformot biztosít az adatok megosztásához, rendszerezéséhez és elemzéséhez. A cégátvilágítási folyamatban (komplex Due Diligence / Tax DD / Financial DD / Legal DD) résztvevő tanácsadóink és elemzőink, amellett hogy az adatszoba kialakításában részt vesznek, támogatást nyújtanak a beérkező kérdések, további adatigények kezelésében, az esetleges technikai kérdések kezeléséhez pedig további support-ot biztosítunk. 


    Felkeltettük érdeklődését?

    Kérjen ajánlatot, vagy forduljon kérdéseivel szakértő kollégáinkhoz!

    Szakértőink rendszeresen publikálnak szakmai anyagokat