- Mivel foglalkozunk
- Kik vagyunk
- Blog, szakmai tartalmaink
A Virtuális adatszoba (Virtual Data Room, „VDR”) platformot biztosít a társaságok adó, jogi, pénzügyi vagy komplex átvilágításához a vállalatok, üzletágak vagy üzletrészek értékesítésének előkészítése során.
A Virtuális adatszoba átlátható és könnyen kezelhető platformot biztosít az átvilágítás minden résztvevőjének. Minden olyan partnerünk számára ajánljuk, akik egy könnyen kezelhető, egyszerű adatszoba segítségével szeretnék minél gördülékenyebben lefolytatni a szervezetükkel kapcsolatos átvilágítási folyamatokat, cégvásárlás, üzletágvásárlás, vagy üzletrész vásárlás és eladás előkészítését.
A Virtuális adatszoba segítségével egy társaság mindazon bizalmas pénzügyi, jogi, adózási, értékesítési, HR- és egyéb adatait biztonságos módon van lehetőség rendszerezni, megtekinthetővé és letölthetővé tenni zárt körben, amelyekre egy tranzakció, vagy előzetes átvilágítás során az érintetteknek szükségük van. A Virtuális adatszoba segítségével nincs szükség emailes vagy egyéb adathordozón bizalmas anyagok és információk eljuttatására, ezeket zárt rendszerben az arra jogosultak között néhány kattintással elérhetővé lehet tenni. Az adatszoba keretében nyilvánosságra hozott információk egy tranzakció lezárásakor dokumentációs mellékletként lementhetők, így segítve a szerződéskötés és a későbbi helytállási kötelezettségek teljesítését.
Virtuális adatszobánk egy az érintettek számára könnyen elérhető, biztonságos, egyszerűen kezelhető platformot biztosít az adatok megosztásához, rendszerezéséhez és elemzéséhez. A cégátvilágítási folyamatban (komplex Due Diligence / Tax DD / Financial DD / Legal DD) résztvevő tanácsadóink és elemzőink, amellett hogy az adatszoba kialakításában részt vesznek, támogatást nyújtanak a beérkező kérdések, további adatigények kezelésében, az esetleges technikai kérdések kezeléséhez pedig további support-ot biztosítunk.