- Mivel foglalkozunk
- Kik vagyunk
- Blog, szakmai tartalmaink
Az RSM Cloud felhő alapú számviteli szolgáltatás a kkv-k és a nagyvállalatok részére nyújt számviteli és pénzügyi ügyviteli megoldást.
Cégünk igény szerinti részleges vagy teljes körű számviteli és pénzügyi ügyviteli szolgáltatás keretében biztosítja az integrált vállalatirányítási rendszert (ERP). Az integrált vállalatirányítási rendszert a könyvelési rendszeren túl az RSM által egyedileg kialakított felhő alapú dokumentumkezelő szoftver egészíti ki.
Megszervezzük a pénzügyi és számviteli munkafolyamatokat, elkészítjük és benyújtjuk az adóbevallásokat és összeállítjuk a számviteli beszámolókat. Az Ügyfél igényeinek figyelembe vételével alakítjuk ki a számviteli és pénzügyi ügyviteli folyamatok munkamegosztását a cégünkkel. Sokéves széleskörű tapasztalatunk és rendszereink révén megfelelő támogatást biztosítunk a számviteli és pénzügyi ügyviteli szolgáltatásokban csakúgy, mint az adminisztrációs háttérfeladatok (back office) ellátásában.
Az RSM Cloud szolgáltatással Ügyfeleink folyamatosan nyomon követhetik vállalkozásuk pénzügyi helyzetének alakulását, likviditását, kintlévőségeit. Cégünk segítségével felülvizsgált számviteli és pénzügyi ügyviteli folyamatok növelik az információáramlás gyorsaságát, pontos pénzügyi riportokra, beszámolókra alapozva pedig hatékonyabbá teszik, illetve támogatják a vezetői döntéseket. Az Ügyfelekkel kialakított együttműködés és a határidők betartásának eredményeként a megfelelő adatok megfelelő időben állnak rendelkezésre.
Ügyfeleink ideje értékes számunkra. Töltsön kevesebb időt folyamatainak megszervezésével, bízza azt az RSM-re, hogy szaktudásunk segítségével a lehető leghatékonyabb és legeredményesebb folyamatokkal támogassuk Cége működését, miközben Ön az üzletfejlesztésre, az árbevétel növelésére összpontosíthat.
Az RSM Cloud egy integrált, flexibilis és megfizethető rendszer, amely bármely vállalkozás számára, méretétől függetlenül elérhető. A szükséges szoftver és hardver háttér biztosításával a Cloud technológia révén ügyfeleink a pénzügyi és üzleti adataikat bárhonnan és bármikor elérhetik a hét minden napján, 24 órában. Cloud szolgáltatásunk egy biztonságos felhőtárhelyalapú megoldás, amely terminal szerverrel, illetve VPN (Virtual Private Network) kiszolgálóval valósul meg
Az RSM Cloud szolgáltatási csomagunkban kétféle integrált vállalatirányítási megoldási lehetőség érhető el az Ügyfél igények összetettségének függvényében:
A szoftverek jogait és a kapcsolódó – az RSM által fejlesztett további – megoldásokat bérleti konstrukció formájában bocsátjuk Ügyfeleink rendelkezésére.
A felhőtárhelyalapú ERP megoldások gazdaságos megoldást jelenthetnek, hiszen a beruházási költségek kezdeti nagy összegű felmerülése nélkül, rugalmas időtávon és rugalmas felhasználó számmal kerülhet sor a megvalósításra. Amennyiben szükséges, az ERP-rendszert a szükséges mértékben az Ügyfél igényeinek megfelelően más alkalmazásokkal, rendszerekkel is összekapcsoljuk (interface – adatcsere-megoldással),továbbá a költséghatékonyság érdekében az adatcserét automatizáljuk.
Az RSM Cloud szolgáltatás emellett tartalmaz egy dokumentumkezelő szoftvert, amelynek a hatékonyság növelése és a professzionális együttműködés biztosítása a feladata. A dokumentumkezelő rendszer a bejövő posta iktatása mellett a számla ellenőrzési és jóváhagyási folyamatok, szerződések és egyéb dokumentumok kezelésére is alkalmas. A felhőtárhelyalapú megoldásunk segítéségével a könyveléshez szükséges anyagokat elektronikus formában kezeljük – legyen szó néhány tíz vagy akár több ezer dokumentumról –, a papíralapú továbbítás mellőzésével. Az RSM részére továbbítandó dokumentációk bármikor, bárhonnan feltölthetők a rendszerbe, így biztosítva, hogy az adott vállalkozást érintő dokumentumok egy helyen legyenek tárolva, amely a nap 24 órájában egyaránt hozzáférhető Ügyfelünk és az RSM részére, ezáltal a távolság nem korlátozza az együttműködést. A dokumentumok elérését, jóváhagyását az Ügyfél igényei szerint egységesen kialakított biztonsági-, jogosultsági szint kialakításával személyre tudjuk szabni.
Az RSM Cloud képes a HR-folyamatok leképezésére, illetve a vállalkozás pénzügyi adminisztrációjának teljes körű e-management-jére a felhasználói jogosultságok megfelelő kialakításával.
Napjainkban egyre inkább növekszik az igény a pénzügyi és számviteli ügyviteli szolgáltatások színvonalának költséghatékony növelése érdekében történő folyamatok, feladatok kiszervezésére (outsourcing). A kiszervezés legfontosabb előnyei a költséghatékonyság mellett, a jól képzett szakemberek részvétele a szolgáltatásban és a megbízható informatikai támogatás, amely folyamatosan figyelemmel kíséri az új technológiai megoldásokat.
Az RSM hazai csapata és a nemzetközi hálózat tapasztalatai, a szakemberek, a korszerű technológia és infrastruktúra egyaránt Ügyfeleink rendelkezésére állnak. Segítségünkkel az általános előnyök mellett mentesül a jól szakképzett munkaerő megtalálásának nehézségeitől, az alkalmazásukkal felmerülő költségektől illetve a folyamatos továbbképzésre fordítandó költségektől. Cégünk naprakész tudással rendelkező szakemberei, a versenyképes üzleti környezet kulcsfontosságú előnye Ügyfeleink számára a költségcsökkentés, amely a személyi és az IT jellegű költségek jelentős csökkenésével jár. Szakmai csapatunk tudásával Ügyfelünk biztos lehet abban, hogy a lehetséges problémák a felmerülésüket megelőzően kiszűrésre kerülnek és felhívjuk rá a figyelmet.
Az RSM Cloud megoldást nyújt abban az esetben is, amikor nem a teljes körű kiszervezés a cél. A felhőalapú szolgáltatások nagyfokú rugalmasságot biztosítanak a cégek számára, lehetővé téve bizonyos részfolyamatok cégen belül tartását, míg mások kihelyezését a megfelelő szolgáltatónak. A folyamatok felülvizsgálatával, részleges kiszervezésével szintén csökkenthetőek a költségek.