Facebook image

Karrier

Adótanácsadó

  • Van már releváns szakmai tapasztalatod adótanácsadóként?
  • Kollégáiddal, ügyfelekkel magyarul és angolul egyeztetsz, levelezel? 
  • Önállóan tudsz dolgozni, de egy jó csapatnak szívesen vagy tagja? 
  • A komplex ügyek és különféle szektorok adózási specialitásai megmozgatják a fantáziádat? 

Ha a fenti kérdésekre igen a válaszod, akkor az alábbi gombra kattintva - a pozíció megjelelölésével - küldd el angol nyelvű önéletrajzodat, mert szakmai csapatunk bővítéséhez fejlődni vágyó adótanácsadó kollégákat keresünk!

Jelentkezés a pozícióra

Milyen feladatokat szeretnénk rád bízni?

Partnereink igényei szerteágazóak, ezért sokféle adózási területen tudunk építeni tudásodra, tapasztalatodra. Az alábbi feladatokba van lehetőséged bekapcsolódni tapasztalt adótanácsadóink mentorálásával, vagy tudásod alapján önállóan: 

  • Általános forgalmi adóbevallások készítése havi/negyedéves analitikák alapján, az ügyfél információk és a jogszabályi elvárásoknak megfelelően.
  • Projektek kezelésében aktív részvétel, az ügyfelekkel folyamatos kommunikáció.
  • Belföldi és külföldi társaságok adózását érintő kérdések megválaszolása ügyfeleink részére.
  • Adókalkulációk és bevallások készítése társasági adó és helyi iparűzési adónemekben, és a kapcsolódó compliance feladatok elvégzése.
  • Eseti adózási és számviteli témákban írásbeli és szóbeli tanácsadások készítése.
  • Adóhatósági ellenőrzések során közreműködés, eseti jellegű beadványok megfogalmazása (kérelem, észrevétel, stb.),az ügyfelek és az adóhatóság tájékoztatása.
  • Egyszerűbb és komplex adótanácsok készítése mind belföldi, mind külföldi ügyfelek részére társaságokat és magánszemélyeket érintő struktúrákkal, tranzakciókkal kapcsolatban.
  • Adótervezési feladatok ellátása: nemzetközi és belföldi struktúrák kidolgozása, adó szempontú véleményezése;
  • Hatósági állásfoglalások készítése direkt adózási, illetve számviteli témákban.
  • Leendő ügyfelek adóregisztrációs eljárásának lebonyolítása.
  • Az Adózási törvény változásainak nyomon követése és az érintett ügyfelek megfelelő tájékoztatása.
  • Egyéb adózási szaktudást igénylő feladatok ellátása (például adódigitalizációs termékek fejlesztésében való részvétel).

Mit várunk tőled?

Felsőfokú jogi-, és/vagy gazdasági  végzettséget és nyitottságot a fejlődésre. Az aktív angol nyelvtudásodra, valamint írásbeli és szóbeli kommunikációs képességedre valóban szükség lesz, mert ügyfeleink nagyrészt hazai és regionális vegyesvállalatok, középvállalatok. 

Ha adótanácsadás területen rendelkezel néhány év szakmai tapasztalattal, akkor biztosan látod, hogy ehhez elengedhetetlen az adózási szabályok, előírások ismerete.

Mit értékelünk?

Egyedülálló, felhőalapú, digitális adózási megoldásainkkal támogatjuk ügyfeleinket, ezért szerencsés, ha nyitott vagy az informatika és a digitalizáció iránt, mert adott a lehetőség, hogy aktívan közreműködj informatikai és digitális megoldásaink fejlesztésében.

Amennyiben az angol mellett más idegen nyelven is beszélsz, ezt további előnyként értékeljük.

Mit kínálunk?

Mindezekért cserébe a sokrétű és változatos munka mellett nálunk hatékony munkakultúrára számíthatsz. A versenyképes bér és Cafetéria mellett minden olyan eszközt biztosítunk, amelyre a munkád elvégzéséhez szükséged lehet.  

Hétköznapjainkon barátságos, családias hangulatban szeretünk dolgozni, nyugodt és fiatalos munkahelyi körülményekkel és rendkívül magas színvonalú számítástechnikai háttérrel működünk. Fontos nekünk a munka-magánélet egyensúlya, ezért a hibrid munkavégzési lehetőséget is biztosítjuk.

Emellett támogatunk szakmai és nyelvi képzésekkel, a nálunk töltött idő függvényében akár diákhitel-kiváltási és tanulmányiszerződés-programunk igénybevételére is lehetőség nyílik. Különösen szeretjük és támogatjuk, ha továbbtanulsz. Annál jobb, minél több, szakmába vágó kompetenciával rendelkeznek munkatársaink. Adótanácsadói és compliance csapatunk vezetőinek támogatásával fejlesztheted szakmai kompetenciáidat. Emellett lehetőséget biztosítunk soft skill fejlesztő képzésekre mind belső, mind pedig külső tréningek során. 

Hosszú távon pedig elérhetővé válik kamatmentes lakáshitel, albérleti támogatási programunk, illetve sabbatical (2 hónapos fizetett alkotói szabadság) juttatásunk is.

Igyekszünk számos kényelmi szolgáltatást nyújtani, színes programokat szervezni. Szeretjük, ha kollégáinknak van lehetősége kikapcsolódni, feltöltődni - kalandjainkat Instagram és Facebook karrieroldalainkon tudod követni.

Jelentkezés a pozícióra

Ha #kíváncsi vagy ránk, nézd meg az irodánkban forgatott videót!

RSM Hungary - az Év Irodája Díj 2020 győztese!

Kérdése van?
Forduljon hozzánk bizalommal!
Schepp Magdolna, RSM Hungary, HR-vezető

Schepp Magdolna

HR-igazgató

Telefon

Olvasd el szakmai anyagainkat szakértőinktől!

Szakmai tartalmaink