Facebook image

Az RSM minden munkatársa világszerte folyamatosan arra törekszik, hogy az általunk képviselt színvonalat, szolgáltatást és szaktudást folyamatosan fejlessze annak érdekében, hogy ügyfeleink világszínvonalú szolgáltatásban részesüljenek. Ez a díj ezen elkötelezettségünk elismerése, és emlékeztet is minket arra, hogy az első helyen mindig az ügyfeleink állnak. – emelte ki Jean Stephens.

Az RSM International által benyújtott pályázati anyagban azt mutattuk be, hogy hálózatunk hogyan valósított meg számos nyereséges növekedési stratégiát különböző, széles körű intézkedések és kezdeményezések segítségével ideértve az új tagcégek bevonását, az összeolvadásokat, az üzlet- és ügyfélfejlesztési stratégiákat, a márkaépítési kampányokat és a globális belső és külső feleket bevonó programokat.

A zsűri különösen azon gondos megközelítésünket emelte ki, amely révén ezt a növekedést anélkül tudtuk elérni, hogy a minőség vagy a szolgáltatás csorbát szenvedett volna.

Az RSM minden munkatársának gratulálok ehhez a sikerhez.

RSM network of the year award

    Kapcsolódó bejegyzéseink

    Érdeklik az adó, számviteli és jogi változások?

    Iratkozzon fel hírlevelünkre, és legyen mindig naprakész!

    Feliratkozom